| | | Eco tuning | Chip tuning |
model/silnik | paliwo | moc fabryczna | wzrost mocy | moment obrotowy | oszczedność paliwa | wzrost mocy | moment obrotowy |
Citroen C5 1.6 HDI | On | 126 KM | + 20 KM | + 40 Nm | do 15 % | + 35 KM | + 70 Nm |
Citroen C5 2.0 16V HDI | On | 136 KM | + 25 KM | + 55 Nm | do 15 % | + 40 KM | + 80 Nm |
Citroen C5 2.0 HDI | On | 136 KM | + 25 KM | + 50 Nm | do 15 % | + 40 KM | + 80 Nm |
Citroen C5 2.2 HDI | On | 207 KM | + 22 KM | + 50 Nm | do 15 % | + 35 KM | + 70 Nm |
Citroen C5 2.7 V6 HDI | On | 204 KM | + 28 KM | + 55 Nm | do 15 % | + 35 KM | + 75 Nm |
Citroen C5 1.6 16v THP | Pb | 155 KM | - | - | - | + 30 KM | + 60 Nm |
Citroen C5 1.6 16v VTI | Pb | 120 KM | - | - | - | + 7 KM | + 10 Nm |
Citroen C5 2.0 16V VVT | Pb | 140 KM | - | - | - | + 12 KM | + 18 Nm |
Citroen C5 3.0 V6 24V | Pb | 204 KM | - | - | - | + 20 KM | + 30 Nm |
Dane mają charakter orientacyjny. Faktyczne parametry mogą nieznacznie się różnić, w zależności od egzemplarza.
Related Posts