Usuwanie DPF, EGR Fiat JTD 607-939-500 Kraków

Z przyjemnością informujemy , iż usuwamy filtry DPF i zawory EGR w samochodach koncernu Fiata .

Pojazd po zmodyfikowaniu pracuje tak, jakby był wyprodukowany bez DPF.

Oryginalny program pobrany z samochodu jest tak zmieniony, aby DPF/FAP nie był wykrywany i uruchamiany . Po ponownym wgraniu programu filtr jest dezaktywany, dzięki czemu bezproblemowo zostaje usunięty lub . Wszystkie czynności zwiazane z programowaniem robimy poprzez złącze diagnostyczne samochodu / sterownika silnika.

Na nasze usługi udzielamy 3 lata gwarancji!

Ważne ,że po zakończonej operacji fizycznego usunięcia filtra cząstek stałych , oraz przeprogramowaniu usuwamy również błąd kontrolki DPF , która bywała uciązliwa dla kierowców.

Czas wykonania usługi usunięcia DPF to ok 1 dzień roboczy . Programujemy sterowniki na miejscu i taka czynnosć trwa z reguły nie dłuzej niż 2 godziny ,natomiast czas fizycznego usunięcia filtra cząstek stałych jest uzalezniona od nateżenia ruchu w naszym warsztacie .

ŁG auto serwis ul.Półłanki 30 607-939-500

Serwis DPF , EGR Fiat – modele:

  • Fiat 500
  • Fiat Croma
  • Fiat Ducato
  • Fiat Multipla
  • Fiat Panorama
  • Fiat Scudo
  • Fiat Ulysse
  • Fiat Doblo

silnik 1,3 :

  • Fiat Albea
  • Fiat Fiorino
  • Fiat 500
  • Fiat Doblò
  • Fiat Grande Punto
  • Fiat Idea
  • Fiat Linea
  • Fiat Panda
  • Fiat Punto/Punto Classic
  • Fiat Strada
  • Lancia Musa
  • Lancia Ypsilon
  • Opel Agila
  • Opel Astra
  • Opel Corsa
  • Opel Meriva
  • Opel Tigra TwinTop
  • Suzuki Ignis
  • Suzuki Splash
  • Suzuki Swift/Maruti Swift Diesel
  • Suzuki Wagon R
  • Tata Indica V3

1,6[edytuj]

szesnastozaworowy silnik o pojemności 1,6 litra. Wytwarzany w trzech wersjach mocy – 90 KM, 105 KM i  120 KM (to on dodatkowo wyposażony w filtr cząstek stałych DPF ).

Zastosowanie:

  • Fiat Bravo
  • Fiat Grande Punto
  • Lancia Delta
  • Alfa Romeo MiTo
  • Fiat Linea

1,9

Bardzo popularny silnik  produkowany zarówno w zakładach Fiata w Pratola Serra (Włochy) jak i w fabryce GM (Opel) w Kaiserslautern

Odmiany modelu 1,9 JTD:

  • UniJet
    • 8v, od 80 do 115 KM
  • MultiJet
    • 8v, od 100 do 130 KM, od 255 do 280 Nm
    • 16v, od 136 do 150 KM, od 305 do 320 Nm
    • 16v, od 180 do 190 KM, 400 Nm (dwie turbosprężarki)

Zastosowanie:

  • Alfa Romeo 145
  • Alfa Romeo 146
  • Alfa Romeo 147
  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 159
  • Alfa Romeo GT
  • Cadillac BLS
  • Fiat Brava
  • Fiat Bravo
  • Fiat Croma II
  • Fiat Doblò
  • Fiat Grande Punto
  • Fiat Marea
  • Fiat Multipla
  • Fiat Punto II
  • Fiat Sedici
  • Fiat Stilo
  • Fiat Strada
  • Lancia Lybra
  • Opel Astra
  • Opel Signum
  • Opel Vectra C
  • Opel Zafira
  • Saab 9-3
  • Saab 9-5
  • Suzuki SX4

2,0

Silnik MultiJet o pojemności 2,0 litra jest rozwinięciem starszego silnika 1,9 MultiJet 150 KM (silnik 2,0 ma docelowo zastąpić silnik 1,9).

Zastosowanie:

  • Alfa Romeo 159
  • Alfa Romeo Giulietta
  • Fiat Bravo
  • Fiat Doblò
  • Fiat Sedici
  • Lancia Delta
  • Opel Astra
  • Opel Insignia
  • Saab 9-5
  • Suzuki SX4

2,4[edytuj]

Wersja 2,4 L (5-cylindrowy, rzędowy) o mocy 136-150 KM była montowana w Fiacie Marea, Alfie Romeo 156 jak i w niektórych Lanciach.

  • Alfa Romeo 156
  • Alfa Romeo 159
  • Alfa Romeo 166
  • Alfa Romeo Brera
  • Alfa Romeo Spider
  • Fiat Croma II
  • Fiat Marea
  • Lancia Kappa
  • Lancia Lybra
  • Lancia Thesis

Comments are closed.