Usuwanie dpf ,EGR Chip tuning Saab 93 1.9

 Usuwamy filtry czastek stalych DPF ,oraz wylaczamy zawor EGR .Podnosimy tez bezpiecznie moc w samochodach marki Saab 93 1.9

Jak to robimy i dlaczego to jest bezpieczne ? przeczytaj ponizej

Saab 93 TTID 180 chip tuning

Saab 93 TTID 180 chip tuning

Najpopularniejsze pytania i odpowiedzi :

1) Pytanie Jaki jest koszt takiej KOMPLETNEJ usługi u Państwa ( usunięcie DPF  ), usunięcie fizyczne + wspawanie rury ( tłumika ) w pustą puszkę po DPF, podniesienie mocy, hamownia itp.
Koszt usługi zaczyna się od  1200 zł . W cenie Usunięcie DPF programowo i fizycznie ( ale nie poprzez wspawanie rury -tylko poprzez wyciągnięcie filtra i pozostawienie oryginalnej puszki - ma nie być widać ,ze cos z DPF było robione) .za dopłatą mozemy wyłączyć zawór EGR - ktory predzej czy pozniej tez sie zepsuje .
Podniesienie mocy to koszt od 700 zł , hamownia w cenie ( od kwietnia 2014 ) .

2)Czy po takiej usłudze będzie funkcjonować kontrolka DPF, oraz czy DPF będzie widziany przez komputer serwisowy ( zależy mi na tym by nie było śladów ingerencji ) ??

Po usunieciu Dpf komputer widzi cały czas 100 % sprawnośc  filtra DPF .Program jest zrobiony tak,ze z autem i czujnikami jest normalna komunikacja i diagnostyka . Zostaje cała tabela błędów - więc mozna jechac na serwis  nawet do ASO . Aso moze ew.sprawdzic ,czy samochód miał wgrywane oprogramowanie , natomiast nie sprawdzi co było ew.zmieniane z prostej przyczyny - nie maja sprzętu do tak skomplikowanych odczytów.

Co do kontrolki na zegarach : 
Po sprawdzeniu ,ze samochód poprawnie działa dokonujemy zgaszenia kontrolki ( poprzez zrobienie programowo wymiany filtra na nowy) jednym z najlepszych obecnie interfejsów diagnostycznych dostepnych na rynku : HELLA GUTTMAN .

3)Czy wykonując powyższe czynności uniknę kłopotliwego dopalania a tym samym zwiększania poziomu oleju,

Tak, poprawne usunięcie DPF gwarantuje ,ze samochod nie bedzie wypalał filtra , oraz nie bedzie przybywało oleju

4) Jak kształtuje się ewentualna gwarancja na taką usługę u Państwa;

3 lata gwarancji , oraz ubezpieczenie naprawy :http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/ubezpieczenie-czesci-i-napraw/
dostanie Pan taki certyfikat : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/gwarancje/
oto rekomendacja portalu dobry mechanik : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/rekomendacje-oni-nam-zaufali/

5) Jak będzie wyglądało ewentualne zużycie paliwa po takim zabiegu przy założeniu obecnej eksploatacji  czy podwyższenie mocy+momentu obrotowego znacząco je zmieni, jakie mniej więcej parametry można bezpiecznie osiągnąć podnosząc moc + moment.

Spalanie nie powinno podniesc sie , najczesciej obserwowany jest spadek spalania .

Dla przykładu audi TT 2.0 tfsi po chipie + 32 konie spala mniej o ok litr , bmw 520 po identycznym podniesieniu mocy spala o 0,5 - 1 litr mniej .
Mowie o konkretnych przypadkach : samochodach , ktore mamy w ciaglej , codziennej eksploatacji . BMW ma chip od 2011  , Audi od roku 2012

Moc i moment podnosimy bezpiecznie o ok 20% w zaleznosci od tego jak sobie zyczy klient.
Taka modyfikacja nie wplywa na zuzycie silnika i podzespołów

6) czy w przypadku tuningu jest możliwość ewentualnej, późniejszej zmiany – tzn powrotu do wartości wyjściowych ( gdyby np zuźycie paliwa było nieakceptowalne )

oczywiscie - mozemy zrobic wersję samego DPF , oraz:  DPF , chip , EGR . W razie potrzeby wystarczy do nas podjechać ,a my dokonamy zmiany oprogramowania - odpłatnie .

 

image

image

image

Comments are closed.