| | | Eco tuning | Chip tuning |
model/silnik | paliwo | moc fabryczna | wzrost mocy | moment obrotowy | oszczedność paliwa | wzrost mocy | moment obrotowy |
Peugeot 206 1.4 HDI | On | 110 KM | + 10 KM | + 21 Nm | do 15 % | + 18 KM | + 39 Nm |
Peugeot 206 1.6HDi | On | 109 KM | - | - | - | + 25 KM | + 50 Nm |
Peugeot 206 2.0HDi | On | 90 KM | - | - | - | + 15 KM | + 22 Nm |
Peugeot 206 1.1 8V | Pb | 60 KM | - | - | - | + 3 KM | + 6 Nm |
Peugeot 206 1.4 16V | Pb | 70 KM | - | - | - | + 5 KM | + 9 Nm |
Peugeot 206 1.4 8V | Pb | 75 KM | - | - | - | + 5 KM | + 9 Nm |
Peugeot 206 1.6 16V | Pb | 110 KM | - | - | - | + 8 KM | + 12 Nm |
Peugeot 206 2.0 16V RC | Pb | 90 KM | - | - | - | + 15 KM | + 22 Nm |
Peugeot 206 2.0 16V | Pb | 135 KM | - | - | - | + 12 KM | + 18 Nm |
Dane mają charakter orientacyjny. Faktyczne parametry mogą nieznacznie się różnić, w zależności od egzemplarza.
Related Posts