PRACA
Specjalista ds. Obsługi Klienta | Serwis, Tuning samochody , motocykle
Poszukujemy Specjalisty do spraw związanych z obsługą klienta , oraz administracji biurowej.
Oferujemy pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji , obchodzącej w tym roku 25-lecie działalności. Co na przestrzeni ostatnich kilku lat nie przeszkadza nam w dynamicznym rozwoju.
Mamy ludzi , którzy reprezentują bardzo wysoki poziom wiedzy i umiejetności oraz dysponują najwyższej klasy zapleczem sprzętowym ( w tym oprogramowaniem )
Jeśli pasjonujesz się motoryzacją to praca jest w sumie dosyć prosta i przyjemna , ponieważ mamy większe zainteresowanie naszymi usługami , niż możliwości typowo podażowe. Klient jaki do nas trafia najczęściej jest świadomy i przychodzi z polecenia.
Praca daje wiele satysfakcji ponieważ albo rozwiązujemy problemy trapiące pojazdy klientów , albo wydatnie zwiększamy ich moc co jest weryfikowane na hamowniach ( mamy trzy ) oraz już po przejechaniu pierwszych kilkunastu metrów .
Dlatego też głównym zadaniem jest obsłużenie naszych zleceniodawców na tyle wysokim poziomie ,żeby zechcieli oni nas polecić dalej.
WYMAGANIA
wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kategorii B. ,
znajomość w stopniu dobrym j. angielskiego, a także doświadczenie w pracy w obsłudze klienta ,
Ponadto, w pracy tej bardzo ceniona jest nienaganna prezencja, dobra dykcja i miły głos, komunikatywność, rzetelność, dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy.
odporność na stres oraz umieć współpracować z innymi pracownikami.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest biuro firmy, centrala. Zawód ten wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Wiedz,że na tym stanowisku zatrudniane są osoby młode.
Dajemy możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
OBOWIĄZKI .:
– Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów,
-Prezentowanie produktów i usług firmy,
-Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów,
-Analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
-Przyjmowanie reklamacji od klientów,
-Przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
-nadzór nad postępem prac,
-przygotowywanie zestawień oraz raportów oraz wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych. W tym rejestracja w formie audio-wizualnej wybranych realizacji
-Dbanie o utrzymanie czystości w biurze.
-Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów.
-Sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej.
-Obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, fax itp.
-Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność, oraz ich odpowiednie zabezpieczenie.
-Odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do odpowiednich organów w firmie.
-Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami.
-Przekazywanie pracodawcy wyników z prowadzonej przez siebie pracy.
-Organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowanie biura.
-Zachowanie w tajemnicy danych pracowników i całego przedsiębiorstwa.
-Zastępowanie współpracowników w razie ich nieobecności.
-Budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami.
-Dbanie o schludny wygląd podczas pracy jak i spotkań z klientami.
-Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji przez uczestnictwo w szkoleniach, kursach itp.
-Działanie zgodnie z interesem firmy.
-Pracownik biurowy musi również obowiązkowo przestrzegać regulaminu obowiązującego w miejscu pracy, oraz przepisów BHP i przeciwpożarowych.
-Rozliczenia z klientem i nadzór nad kasą
Czyli weź pod uwagę , że są dni kiedy dostaniesz 100 + kontaktów tel/mail / fb , do tego trzeba będzie zadbać o nawet kilkunastu klientów tzn. przyjąć ich pojazdy na serwis , a po naprawie/ modzie wydanie i jazda próbna