Usuwanie DPF, EGR Fiat JTD 607-939-500 Kraków
Z przyjemnością informujemy , iż usuwamy filtry DPF i zawory EGR w samochodach koncernu Fiata .
Pojazd po zmodyfikowaniu pracuje tak, jakby był wyprodukowany bez DPF.
Oryginalny program pobrany z samochodu jest tak zmieniony, aby DPF/FAP nie był wykrywany i uruchamiany . Po ponownym wgraniu programu filtr jest dezaktywany, dzięki czemu bezproblemowo zostaje usunięty lub . Wszystkie czynności zwiazane z programowaniem robimy poprzez złącze diagnostyczne samochodu / sterownika silnika.
Na nasze usługi udzielamy 3 lata gwarancji!
Ważne ,że po zakończonej operacji fizycznego usunięcia filtra cząstek stałych , oraz przeprogramowaniu usuwamy również błąd kontrolki DPF , która bywała uciązliwa dla kierowców.
Czas wykonania usługi usunięcia DPF to ok 1 dzień roboczy . Programujemy sterowniki na miejscu i taka czynnosć trwa z reguły nie dłuzej niż 2 godziny ,natomiast czas fizycznego usunięcia filtra cząstek stałych jest uzalezniona od nateżenia ruchu w naszym warsztacie .
ŁG auto serwis ul.Półłanki 30 607-939-500
Serwis DPF , EGR Fiat – modele:
- Fiat 500
- Fiat Croma
- Fiat Ducato
- Fiat Multipla
- Fiat Panorama
- Fiat Scudo
- Fiat Ulysse
- Fiat Doblo
silnik 1,3 :
- Fiat Albea
- Fiat Fiorino
- Fiat 500
- Fiat Doblò
- Fiat Grande Punto
- Fiat Idea
- Fiat Linea
- Fiat Panda
- Fiat Punto/Punto Classic
- Fiat Strada
- Lancia Musa
- Lancia Ypsilon
- Opel Agila
- Opel Astra
- Opel Corsa
- Opel Meriva
- Opel Tigra TwinTop
- Suzuki Ignis
- Suzuki Splash
- Suzuki Swift/Maruti Swift Diesel
- Suzuki Wagon R
- Tata Indica V3
1,6[edytuj]
szesnastozaworowy silnik o pojemności 1,6 litra. Wytwarzany w trzech wersjach mocy – 90 KM, 105 KM i 120 KM (to on dodatkowo wyposażony w filtr cząstek stałych DPF ).
Zastosowanie:
- Fiat Bravo
- Fiat Grande Punto
- Lancia Delta
- Alfa Romeo MiTo
- Fiat Linea
1,9
Bardzo popularny silnik produkowany zarówno w zakładach Fiata w Pratola Serra (Włochy) jak i w fabryce GM (Opel) w Kaiserslautern
Odmiany modelu 1,9 JTD:
- UniJet
- 8v, od 80 do 115 KM
- MultiJet
- 8v, od 100 do 130 KM, od 255 do 280 Nm
- 16v, od 136 do 150 KM, od 305 do 320 Nm
- 16v, od 180 do 190 KM, 400 Nm (dwie turbosprężarki)
Zastosowanie:
- Alfa Romeo 145
- Alfa Romeo 146
- Alfa Romeo 147
- Alfa Romeo 156
- Alfa Romeo 159
- Alfa Romeo GT
- Cadillac BLS
- Fiat Brava
- Fiat Bravo
- Fiat Croma II
- Fiat Doblò
- Fiat Grande Punto
- Fiat Marea
- Fiat Multipla
- Fiat Punto II
- Fiat Sedici
- Fiat Stilo
- Fiat Strada
- Lancia Lybra
- Opel Astra
- Opel Signum
- Opel Vectra C
- Opel Zafira
- Saab 9-3
- Saab 9-5
- Suzuki SX4
2,0
Silnik MultiJet o pojemności 2,0 litra jest rozwinięciem starszego silnika 1,9 MultiJet 150 KM (silnik 2,0 ma docelowo zastąpić silnik 1,9).
Zastosowanie:
- Alfa Romeo 159
- Alfa Romeo Giulietta
- Fiat Bravo
- Fiat Doblò
- Fiat Sedici
- Lancia Delta
- Opel Astra
- Opel Insignia
- Saab 9-5
- Suzuki SX4
2,4[edytuj]
Wersja 2,4 L (5-cylindrowy, rzędowy) o mocy 136-150 KM była montowana w Fiacie Marea, Alfie Romeo 156 jak i w niektórych Lanciach.
- Alfa Romeo 156
- Alfa Romeo 159
- Alfa Romeo 166
- Alfa Romeo Brera
- Alfa Romeo Spider
- Fiat Croma II
- Fiat Marea
- Lancia Kappa
- Lancia Lybra
- Lancia Thesis
