Usuwanie DPF, wyłączanie EGR BMW Chiptuning Kraków 607-939-500
Wyłączamy zawory EGR , usuwamy filtry cząstek stałych FAP / DPF w samochodach marki BMW .
Pojazd po zmodyfikowaniu pracuje tak, jakby był wyprodukowany bez DPF.
Oryginalny program pobrany z samochodu jest tak zmieniony, aby DPF/FAP nie był wykrywany i uruchamiany . Po ponownym wgraniu programu filtr jest dezaktywany, dzięki czemu bezproblemowo zostaje usunięty lub . Wszystkie czynności zwiazane z programowaniem robimy poprzez złącze diagnostyczne samochodu / sterownika silnika.
Polecamy też usługę chip tuningu polegającą na dodaniu 30 koni mechanicznych i 60 Nm , lub eco tuningu mającego na celu obniżenie spalania
Na nasze usługi udzielamy 3 lata gwarancji!
1) Pytanie Jaki jest koszt takiej KOMPLETNEJ usługi u Państwa ( usunięcie DPF ), usunięcie fizyczne + wspawanie rury ( tłumika ) w pustą puszkę po DPF, podniesienie mocy, hamownia itp.Koszt usługi zaczyna się od 1200 zł . W cenie Usunięcie DPF programowo i fizycznie ( ale nie poprzez wspawanie rury -tylko poprzez wyciągnięcie filtra i pozostawienie oryginalnej puszki - ma nie być widać , ze cos z DPF było robione) .za dopłatą mozemy wyłączyć zawór EGR - ktory predzej czy pozniej tez sie zepsuje . Podniesienie mocy to koszt od 700 zł , hamownia w cenie ( od kwietnia 2014 ) .
2)Czy po takiej usłudze będzie funkcjonować kontrolka DPF, oraz czy DPF będzie widziany przez komputer serwisowy ( zależy mi na tym by nie było śladów ingerencji ) ??
Po usunieciu Dpf komputer widzi cały czas 100 % sprawnośc filtra DPF . Program jest zrobiony tak,ze z autem i czujnikami jest normalna komunikacja i diagnostyka . Zostaje cała tabela błędów - więc mozna jechac na serwis nawet do ASO . Aso moze ew.sprawdzic ,czy samochód miał wgrywane oprogramowanie , natomiast nie sprawdzi co było ew.zmieniane z prostej przyczyny - nie maja sprzętu do tak skomplikowanych odczytów. Co do kontrolki na zegarach : Po sprawdzeniu ,ze samochód poprawnie działa dokonujemy zgaszenia kontrolki ( poprzez zrobienie programowo wymiany filtra na nowy) jednym z najlepszych obecnie interfejsów diagnostycznych dostepnych na rynku : HELLA GUTTMAN .
3)Czy wykonując powyższe czynności uniknę kłopotliwego dopalania a tym samym zwiększania poziomu oleju,
Tak, poprawne usunięcie DPF gwarantuje ,ze samochod nie bedzie wypalał filtra , oraz nie bedzie przybywało oleju
4) Jak kształtuje się ewentualna gwarancja na taką usługę u Państwa;
3 lata gwarancji , oraz ubezpieczenie naprawy : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/ubezpieczenie-czesci-i-napraw/ dostanie Pan taki certyfikat : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/gwarancje/ oto rekomendacja portalu dobry mechanik : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/rekomendacje-oni-nam-zaufali/
5) Jak będzie wyglądało ewentualne zużycie paliwa po takim zabiegu przy założeniu obecnej eksploatacji czy podwyższenie mocy+momentu obrotowego znacząco je zmieni, jakie mniej więcej parametry można bezpiecznie osiągnąć podnosząc moc + moment.
Spalanie nie powinno podniesc sie , najczesciej obserwowany jest spadek spalania . Dla przykładu audi TT 2.0 tfsi po chipie + 32 konie spala mniej o ok litr , bmw 520 po identycznym podniesieniu mocy spala o 0,5 - 1 litr mniej . Mowie o konkretnych przypadkach : samochodach , ktore mamy w ciaglej , codziennej eksploatacji . BMW ma chip od 2011 lat , audi od roku 2012 Moc i moment podnosimy bezpiecznie o ok 20% w zaleznosci od tego jak sobie zyczy klient. Taka modyfikacja nie wplywa na zuzycie silnika i podzespołów
6) czy w przypadku tuningu jest możliwość ewentualnej, późniejszej zmiany – tzn powrotu do wartości wyjściowych ( gdyby np zuźycie paliwa było nieakceptowalne )
oczywiscie - mozemy zrobic wersję samego DPF , oraz: DPF , chip , EGR . W razie potrzeby wystarczy do nas podjechać ,a my dokonamy zmiany oprogramowania - odpłatnie .
7) czy samochód będzie kopcił ? nieraz widziałem na drodze samochody mocno dymiące , az do tego stopnia ze miały okopcone zderzaki
Samochód nie będzie kopcił , ale jedynie może puścić "dymka " - tak jak to diesel ma w zwyczaju . Nie ma mowy ,zeby sprawny samochód z poprawnie usuniętym filtrem cząstek stałych , lub chiptuningiem kopcił . Poniżej przedstawiamy pomiar wartości zadymienia ze stacji diagnostycznej. Mierzone było BMW 530 D z 2003 r. w którym usunięty został DPF oraz została podniesiona moc do 250 PS . Momentu dołożyliśmy 70 Nm . Wartość zadymienia w samochodach do 2008 r dopuszczalna w Polsce to 0.30 . Nasz testowany egzemplarz uzyskał prawie 4 razy lepszy wynik ( 0.08). Spełnił też normy dla samochodów po 2008 ( norma to 0.15 ) .
Serwis DPF BMW – modele:
- BMW E53
- BMW E60
- BMW E61
- BMW E65
- BMW E66
- BMW E81
- BMW E82
- BMW E83
- BMW E87
- BMW E88
- BMW E90
- BMW E91
- BMW E92
- BMW E93
- BMW F01
- BMW F02
- BMW X3
- BMW X5
- BMW X6

